nowy drop

kubki brzydkie słowa
882Dni23Godzin37Minut

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Każdy kubek i inne ceramiczne wyroby są wykonane ręcznie, dlatego ślady moich palców, lekkie nierówności, plamki, przebarwienia wynikające z wypałów są zupełnie normalne i nie są powodem do reklamacji. Produkty są unikalne i niepowtarzalne, jeśli jednak uznasz, że nie spełniają Twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zakupu. Napisz do mnie na kontakt@szaroburo.pl, podaj niezbędne dane i w ciągu 2-3 dni roboczych skontaktuję się w sprawie zwrotu.

Pamiętaj o tym, by dokładnie zapakować kubek, by nie uległ zniszczeniu podczas transportu – towar powinien być przesłany w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Kupujący. Jako Sprzedawca mam prawo odmówić przyjęcia towaru uszkodzonego, noszącego ślady użytkowania. Po odstąpieniu od umowy, Kupujący ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Należność zostanie zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż do 14 dni od jej otrzymania, tą samą drogą, jaką dokonano płatności.

Zwrotom nie podlegają kubki i inne produkty outletowe.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zwrot nie przysługuje w razie produktów personalizowanych, wykonywanych częściowo lub całościowo na indywidualne zamówienie.

Reklamacja

Reklamacji nie podlegają lekkie nierówności, ślady palców, paznokci i inne elementy, które wynikają z tego, że są to produkty ręcznie robione. Jeśli kubek i inne produkty są nieprawidłowo używane, w związku z czym powstaną na nich nieodwracalne zmiany, reklamacja nie zostanie uznana. Więcej o tym, jak dbać o kubek znajdziesz w „Pytania i odpowiedzi”.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, napisz do kontakt@szaroburo.pl i wyślij zdjęcie wraz z opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po jej rozpatrzeniu skontaktuję się z Tobą, by ustalić dalsze kroki.